Latest Entries »

Followers

Wednesday, January 20, 2010

Jangan silap faham..

Alhamdulillah hari ini selesai satu lagi kertas imtihan untuk fasa satu.Alhamdulillah setakat ini semuanya berjalan lancar.Namun apa yang ana nak sebut di sini adalah jangan silap faham dengan kata-kata ana yang berbunyi "takde ape pun pekse di Azhar ni,biase je".Maafkan diri ini andai kata-kata ana membuatkan ada yang tersilap faham.Mungkin ada yang mengatakan ana besar diri dan sebagainya.

Maksud sebenar ana adalah bahawa peperiksaan di Azhar tidaklah seperti yang disebut-sebut sebelum ini dengan kondisinya yang tidak tersusun dan bermacam lagi gambaran yang terkadang membuatkan hati para azhari baru terasa gementar untuk menghadapi saat peperiksaan buat pertama kalinya.

Jadi bukanlah maksud ana bahawa 'biase je' tu kembali kepada tahap soalannya tetapi keadaan di sana.Keadaannya tidaklah sesukar yang disangkakan.Itulah maksud ana yang sebenarnya.Adapun tahap soalannya tetap susah dan mencabar bagi diri ini(merujuk kepada tahap ana yang lemah,bukan sahabat-sahabat yang lain).

Jadi diharapkan segala kekeliruan yang berlaku dapat dihilangkan dengan post terbaru ana ini.
Segala kesilapan dari segi kata-kata dan perbuatan harap dimaafkan.Hamba yang lemah lagi hina ini harap dimaafkan kesalahannya.

p/s:ana segan dengan Ust Syuk dan ust Fahmi.Maafkan jika ada tersilap kata-kata.Harap diperbetulkan.

0 comments: