Latest Entries »

Followers

Wednesday, March 17, 2010

Airmataku jatuh berderai..aku terlalu merindu..

Kesihatan masih belum pulih sepenuhnya.Sudah beberapa hari kelas Syeikh aku tinggalkan.Sudah cuba untuk melawan,tapi apakan daya cuaca di sini teramat lain.Semalam aku meredah kesejukan yang teramat sangat bersama Ust Aiman,Ust Amir dan Ust Hakim dengan dua buah motosikal.Maafkan aku sahabat-sahabat,aku tak sengaja meninggalkan kelas.

Bila keadaan yang kurang sihat ni biasela,hati jadi sentimental.Itulah aku..
Aku rindukan seseorang..

Aku terlalu rindu..
Apakah khabar dia di sana??
sihat kah atau sakit kah??
Kita terpisah jauh..membuatkan aku rindu

Aku terlalu rindu..
Rindu itu tanda sayang??
Ye..memang betul.
Rindu itu tanda kasih dan sayang..

Aku terlalu rindu..
Kerana wasilah dirimu aku dekat dengan Allah..
Aku kenal erti perjuangan..
Aku lalui apa yang dinamakan tarbiyyah..

Aku terlalu rindu..
Ikatan kasih kerana Allah ini terlalu kuat..
Ye..kerana ia kerana Allah bukan yang lain..

Aku terlalu rindu..
Kerana wasilahnya aku mengenal erti tadhiyyah..
Semoga ikatan kita terus terjalin erat..

Moga Allah kekalkan kasih kita ..

Yang dirindu..Murabbiku

Moga Ust sekeluarga sihat sejahtera.

Walau jauh,hati kami tetap bersama


Teruskan bersama wahai sahabat-sahabatku,saling menerima lebih dan kurang.



Aku hasil didikan beliau..


Doakan kami di sini.


Selamat berjuang sahabatku!!


Nantikan kami!!


1 comments:

tinta permata said...

Syafakallah..